Ahoj. Som tu nový. Zaujalo ma toto zaujímavé fórum, ktoré sa venuje (nielen) lodičkám.
Úvodom chcem pochváliť Dalibora za pekne prevedenú stavbu.
Tiež staviam WSP 9 od Vladyku. Zatiaľ len dva týždne ale o to usilovnejšie, keďže sezóna dávno začala. Chcem ho kvôli deckám a samozrejme aj kvôli mne, dokončiť čo najskôr.
Je to moja prvá RC loď a WSP 9 som si vybral, pretože je veľkostne šikovná a údajne vie veľmi dobre plávať.
Takže som úplný začiatočník, ak samozrejme nepočítam nejaké pokusy s loďkami v detstve. Okrem elektroniky je všetko pre mňa nové a učím sa, ako sa vraví, za pochodu.
Ďalší čln od Vladyku-Sea Star, mám zatiaľ v skrini. Na WSP 9 sa učím a verím, že Sea Star bude dokonalý...teda takmer :-)
Skúsim zhrnúť, čo som doteraz stihol na stavbe urobiť a čo zlé ma postihlo:
1. Farebnú úpravu trupu podľa fotografie na krabici. Samozrejme, tiež mám obrovský problém s akrylovou farbou, je veľmi háklivá na oder, ale nechce sa mi to prerábať a uvidím, koľko šrámov to bude mať. Toto fórum som našiel bohužiaľ až po striekaní lode.
2. Trub je z tenkého materiálu, najmä lem, ktorý sa zlepí s lemom paluby, je extrémne jemný. Zatiaľ nemám palubu zlepenú s trupom, pretože ešte pracujem na vnútre. Po zlepení paluby s trupom by som tam chcel dať dokola nejakú gumu, aby to lepšie chránila.
3. Nadstavbu plánujem dosť upraviť, pridané sú okienka smer dozadu a slnečná strieška vpredu. Skúsim urobiť trochu aj vnútro kabíny s LEGO panáčikom ako policajtom.
4. RC súprava bude totálny základ 2,4 GHz E-Flite 4kanál. Myslím že bohato postačí.
5. Svetlá - riešiť alebo neriešiť? Neviem sa rozhodnúť. Príde mi to dosť pracné, ak zaráta aj majáky a pozičné svetlá. Poradí niekto?